Se sprašujete kako do povečanja prodaje?

Če želimo kot tržnik izstopiti iz povprečja, se je vredno poglobiti v prodajno strategijo. Le tako lahko dosežemo izjemne rezultate ter zadovoljimo tako našega delodajalca kot tudi stranke in kupce.

  • Personalizacija ponudbe: Veliko manj strank se za nakup odloči, če jim pošljemo standardno ponudbo kar na elektronski naslov. V današnjem času je učinkovitejši način ta, da je ponudba oblikovana posebej za konkretno stranko. Osebna ponudba stranki namreč pokaže, da smo se resnično poglobili v njene potrebe. Priporočljivo je tudi svetovanje strankam. Tako te dobijo zaupanje v blagovno znamko, preko svetovanja pa jim damo občutek, da se resnično spoznamo na to kar prodajamo.

 

  • Prodaja komplementarnih izdelkov: Če tržite smuči in vam je te ravnokar uspelo prodati, morate trenutek nakupa kot tržnik izkoristiti sebi v prid. Eden izmed pomembnih načinov povečanja prodaje je, da v trenutku ko prodate izdelek ponudite stranki še komplementarni izdelek. Tako bi ob nakupu smuči lahko ponudili tudi smučarske rokavice ali palice, ki bi jih kupec morda lahko potreboval.

 

  • Oblikujte dolgoročno odnose: Nekatera podjetja ciljajo le na čim večje število strank. Naš nasvet je, da z obstoječimi in novimi strankami skušate oblikovati dolgoročne odnose, ki stojijo na kredibilnosti in zaupanju. Pomemben način marketinga je tudi oglaševanje od ust do ust, ki ga dosežete z zadovoljnimi kupci. Dolgoročne odnose boste oblikovali tako, da boste strankam nudili podporo in informacije kadarkoli jih bodo potrebovale ter z usmerjeno prodajo in osebnim pristopom skušali maksimalno zadovoljiti njihove potrebe.

  • Osredotočite se na trende trženja: Današnja doba je zaznamovana s strani digitalizacije. Prodajni procesi naj bodo tako usmerjeni na prodajo preko mobilnih naprav in raznih aplikacij, a vendar ne pozabite, da stranke kljub temu potrebujejo osebni pristop.

 

  • Motivirajte se: Znano je, da ambiciozni in motivirani tržniki dosegajo veliko boljše rezultate od nemotiviranih. Pomembno je, da v svojem delu vidite dodano vrednost, da se poglobite v stranko in da verjamete v svoje produkte. Zavedati se je potrebno, da pri prodajnem procesu uspeh ni odvisen le od števila kupcev. Na drugi strani so tudi tržniki, ki kot pomemben člen s svojo zagnanostjo vplivajo na boljšo prodajo.

 

  • Nudite izobraževanje kupcev: Nihče izmed nas v vlogi kupca ne preferira strogo usmerjenih prodajnih oglasov. Ko le te vidimo, se pogosto obrnemo stran. Sodobni kupec veliko bolj ceni kvalitetno vsebino, ki jo podjetje ponudi brezplačno, v njej pa se skrivajo tematike, s pomočjo katerih se kupec lahko dodatno izobrazi. Takšen način trženja prispeva k večji dodani vrednosti podjetja s strani kupca.

 

  • Osredotočite se na interese strank: Ta nasvet je tesno povezan s tistim o oblikovanju dolgoročnih odnosov. Če bodo interesi strank za vas na prvem mestu, bodo le te z nakupom zadovoljne. Proces, ki se po tem odvije je oglaševanje od ust do ust, ki ni le stroškovno najbolj ugodno, ampak je hkrati tudi najbolj učinkovito.

 

Predno se lotite trženja in prodaje se torej dobro poglobite v potrebe svojih kupcev. Hkrati se kot tržnik motivirajte in svoje zaupanje v izdelke prenesite na svoje stranke.

Top prodaja v svojo ekipo vabi vse motivirane tržnike, ki so pripravljeni na dolgoročno sodelovanje.

 

 

Želiš postati del naše ekipe? Pošlji prijavo!

Deli s prijatelji