Je telefonsko trženje še aktualno? Trženje je zadnja leta preraslo nekdanje okvirje in se preselilo na več trženjskih kanalov kot kdaj koli prej.

Trženje preko televizije se dopolnjuje s trženjem na spletu. Socialna omrežja prevzemajo prestol v določenih segmentih trženja, telefonska prodaja pa …

Nikakor ni za staro šaro, če je kdo pomislil na to. Še več. Telefonsko trženje daje lepe rezultate, ki so tudi zlahka merljivi. Spreminjajo pa se pristopi, ki se tičejo telefonskega trženja. To zahteva visoko kvalificiran kader, ki zna prodati brez očesnega stika in prisluhniti v pravem trenutku, kot tudi spregovoriti na pravi način.

Zlato pravilo vsakega komercialista je dobra priprava na delovni proces. Pri telefonskem trženju je to še toliko bolj pomembno, saj smo odvisni le od svojega znanja, motivacije in načina pripovedovanja zgodbe, ki prodaja. Ključno je, da tržnik verjame v tisto, kar ponuja. “Kako pridobiti trženjsko znanje?”

Kakovostno telefonsko trženje zahteva dobrega pripovedovalca

telefonska prodaja tehnike

Prepričati stranko preko telefonske slušalke nikakor ni enostavno. Brez očesnega stika, mimike njenega obraza, ki bi vam povedal, ali ste na pravi poti … Zanašati se je potrebno le na svoje znanje, biti 100-odstotno prepričan v svojo zgodbo in znati postaviti pravo vprašanje ob pravem času.

Ko smo že pri času, velja omeniti, da je potrebno biti preudaren tudi pri izbiri časa klicanja. Nikakor ne sme biti samoumevno, da je najboljši čas za klicanje takrat, ko ste sami v službi. Pomislite – tudi stranke so v službi, hodijo po otroke v vrtec ali šolo, imajo kosilo in druge redne obveznosti. Seveda tudi vikendi in prazniki niso termin, ko bi opravljali klice za telefonsko trženje.

Podjetje, ki izvaja telefonsko trženje, želi najboljše prodajalce

Njihov glas mora biti neustavljiv, prepojen s samozavestjo in miren. Komercialist, ki opravlja telefonsko trženje, mora obvladati visok nivo komunikacije, saj predstavlja podjetje, kateremu nikakor ni v interesu, da pride na slab glas. Po eni strani mora biti prodoren in domiseln, po drugi pa nikakor ne pretirano vsiljiv.

Potrebno je poiskati ravno pravo razmerje obojega. Če je na drugi strani odprta oseba, ki kaže zanimanje in smisel za humor, potem je to vsekakor točka, na kateri velja graditi. V primeru, da je čutiti slabovoljnost in občutek odvečnosti, pa je potrebno znati biti kratek, a vseeno dovolj zanimiv, da se pri stranki prebudi zanimanje.

Priprava na različne situacije je ključ do uspeha

Tako kot velja za vsako drugo trženje, velja tudi za telefonsko trženje, da je priprava ključ do uspeha v prodaji. Pred seboj je vedno potrebno imeti kratke in jedrnate zapiske ključnih točk ter odgovore na nekaj najbolj pogostih vprašanj. Že samo to poskrbi za dobro mero samozavesti in tržniku ponudi precej izhodov, ko naleti na strankina vprašanja.

Ključno pa je tudi, da se pri trženju nikoli ne vpleta morebitnih osebnih težav in slabe volje prodajalca. Težave iz osebnega življenja se stranke ne tičejo in s slabo voljo v glasu bo takšen pogovor po telefonu še prehitro končan. Bodite prepričani, da je vaš nivo prodajne energije na vrhuncu, preden sežete po slušalki.

Držite se nekaj zlatih pravil telefonskega trženja

  • Prepričujte šele, ko boste sami prepričani.
  • Uvodni stavek odpira in zapira vrata.
  • Dobro je, da znate govoriti, a znati morate tudi poslušati.
  • Če bi prodajali sami sebi, bi prodali?
  • Na vsako vprašanje imejte odgovor.
  • Bodite vodja pogovora, a upoštevajte dialog.
  • V spletni prodaji temu rečemo CTA (Call To Action), v telefonski prodaji pa »Zadnji stavek«. Zadnji stavek naj bo vedno poziv k nakupu, sodelovanju ali naročilu storitve.

V Top Prodaji se zavedamo pomena kakovostnega trženja, zato našim sodelavcem nudimo potrebno podporo in vsa nadaljnja prodajna izobraževanja.

Želiš postati del naše ekipe? Pošlji prijavo!

Deli s prijatelji